Filmcampagne

Nederlanders enthousiast voor Films

Enthousiast

De breed gedragen campagne moet Nederlanders weer enthousiast maken voor films. Vanaf 3 augustus brengt Ganaardefilm.nl één boodschap over via advertenties, online content en de website: de bioscoop is inderdaad de beste plek om een film te kijken zonder afleiding.

DFW

Dutch Film Works

Medewerkers van distributeur Dutch FilmWorks debatteren intern of de branche een statement moet maken over de heropening van bioscopen. Marketing en Communicatie Manager Sanne Veldhoven: "Door de sluiting van bioscopen vanwege Corona zat naar de bioscoop gaan niet meer in je systeem. Er was lange tijd geen marketing voor de films en het publiek las vaak over producties die naar de herfst werden geduwd. Dus kwamen we op het idee dat we naast het promoten van onze films ook moeten zorgen dat mensen weer enthousiast worden voor de film. We spraken erover met Pathé en toen ging het balletje bij NVBF en FDN aan het rollen om het over de branche te krijgen.

Houd je van films?

Houd jij van films?

Of je nu van romcom of solide actie houdt, van thriller tot comedy, de liefde voor film leeft bij iedereen. Als je van films houdt, ga dan naar de bioscoop. Nu alle bioscopen zijn omgezet naar Vue, zijn we een speciale actie gestart om het te laten zien! Naar de bioscoop gaan is nog steeds iets bijzonders. Je besluit er bewust voor om je ongeveer anderhalf uur in het donker af te zonderen van de wereld. Je doet het niet alleen, je doet het uit liefde voor de film, omdat je de film echt op zijn best wilt zien. Liefde voor nagels, favoriete acteur, explosies, spanning, schrik, kus, verse popcorn, comfortabele stoelen, groot scherm. Als je van films houdt, ga dan naar de bioscoop!